Manis Bicara(Ingatan UntukKU)

Manis Bicara(Ingatan UntukKU)

Kalau seorang guru mengajar sambil duduk, Murid belajar sambil mengantuk.

Kalau seorang guru mengajar sambil berlakon, Murid belajar dengan tekun.
Kalau seorang guru mengajar tanpa alat, Murid belajar dengan ralat.
Kalau seorang guru mengajar banyak bercakap, ada murid yang bertambah gagap.
Kalau seorang guru menjadi pemudah cara, ramai murid pandai berbicara.
Kalau seorang guru mengajar tanpa menilai, tidak akan tahu murid yang bodoh atau pandai.
Kalau seorang guru berbudi bahasa, dikenang murid sepanjang masa.

Sabtu, Januari 01, 2011

foto orientasi tahun 1/2011

taklimat oleh GB kepada semua ibu bapa murid tahun 1/2011

Assalamualaikum

Salam pembuka sesi persekolahan 2011.Dibawah dipaparkan sebahagian foto menarik tatkala sesi Orientasi tahun 1/2011 yang telah berlangsung pada hari Sabtu (1.1.2011):

sangat sibuk..sesi pembayaran yuran persekolahan tahun 1/2011

Ujian Diagnosis tahun 1 di kelas tahun 1 UNIMAS DAN 1 UNISEL


GB dan Guru-guru penyelaras program Orientasi sibuk memberi arahan kepada murid-murid
antara murid istimewa juga datang belajar di ski..

ini lah barisan murid-murid baru tahun 1/2011

emm..mana satu GB SKI ni????

beratur dik oiii..ikut arahan guru tu...hehee

------------SELAMAT DATANG KE SKI DAN
SELAMAT BELAJAR MURID-MURID TAHUN 1/2011----------------

***Pembaharuan pentadbiran dan akademik 2011 di sekolah bagi saya amat memeningkan kepala kerana terdapat beberapa perkara yang tidak saya setuju,sudah diluahkan tetapi tidak dipersetujui ,siapa lah saya(yang menurut perintah),moga Allah memberikan saya ketenangan dan melembutkan hati-hati mereka yang saya rasa $&*%!@#$ padanya...maaf tiada niat nak burok kan siapa-siapa saya insan biasa hanya pada Allah tempat mengadu segalanya dan juga pada Blog ku ini.***

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Bengkel Modul NKISS

Salam Sahabat-sahabat yang di rahmati Allah. Alhamdulilah,hari ini saya diberi peluang menghadiri Bengkel Pemurnian Modul NKISS Wasatiy...